Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Elin - 12 juni 2012 19:59

Hej allihopa!

På fredag har vi skolavslutning, vilket betyder: SOMMARLOV!!

Nu räknar jag ner och jag har räknat ut att det bara är ungefär 61 h kvar! 

I 4-6:an är vi tre tjejer och elva killar och vi ska sjunga: "My heart will go on",

"Oh boy!","Sommar och sol" och hela skolan ska sjunga "Vi är blommor"

   

 Jag har gjort en lista på vad jag ska/måste göra på fredagsmorgonen:


Vakna


 Gå upp

 

Äta frukost


 Klä på mig


Borsta tänderna


 Fixa håret

 

Måla naglarna(fast får nog göra det på torsdagen)

 

Sedan drar jag typ till skolan och sjunger, pratar, äter

tårta och säger adios till alla mina vänner

 

Nu tittar jag lite på TV och är på datorn

Hejdå!

Lila kramar /Purplegirl


PS. Sprid gärna vidare min blogg till andra  

Presentation


Hej allihopa!
Jag är en tjej på 12 år. På fritiden går jag på gymnastik, musikal och är med kompisar.

Instagram: purplekittylover

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Gangnam Style
 Diamonds
 Good Time
 I Love It
 We Are Never Ever Getting Back Together
 Händerna Mot Himlen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards