Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Hemma igen!

Av Elin - 22 juli 2012 19:58

Hej, nu är jag tillbaka!

Jag har campat med husvagnen nere i Skåne, med familjen och en annan familj som vi känner.

Campingen vi bodde på hette Orebackens camping och hade en uppvärmd pool med trampoliner!

På måndagen och onsdagen var vi på "Tosselilla", på torsdagen och fredagen var vi på Sjöbo marknad som bara var typ 500 m från campingen. De andra dagarna var vi typ bara på campingen och badade och tog det lugnt.


Bilder kommer kanske senare!


Men nu är jag hemma och tittar på America´s funniest home videos med familjen.

Lila kramar /Purplegirl




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 november 2012 21:18

Idag har jag ju varit i skolan. På historian läste vi om Stockholms blodbad, mysigt..NOT!! Efter skolan gick jag hem och drack glögg tillsammans med mamma och min syster. Sen tittade jag lite på tv. Sen pluggade jag lite för imorgon har vi repet...

Av Elin - 24 november 2012 07:56

Jag sitter i bilen på väg till min lillasysters gymnastiktävling, är skittrött.. Men vad tyckte du om att Malcolm åkte ut ur Xfactor igår?? Jag tycker inte att han borde åkt ut.. Jaja.. Ska försöka sova lite nu så hejdå!! ...

Av Elin - 23 november 2012 15:23

Idag i skolan fick vi tillbaka spanska proven. Jag fick A, 63/66!! Jag är väldigt nöjd! Efter spanskan hade vi träslöjd, jag gör ett skrin. När slöjden var slut åkte jag hem och åt mellanmål med mamma. Men nu måste jag städa på mitt rum, så hejdå!...

Av Elin - 22 november 2012 21:43

Idag i skolan hade vi engelska prov och jag fick alla rätt! På historian läste vi om Martin Luther och renässansen.. Efter skolan var jag med en kompis. Vi gjorde pannkakor men de blev inte så bra. Sen åkte jag till gymnastiken och där fick vi veta...

Av Elin - 22 november 2012 07:41

God morgon! Förlåt för att jag inte bloggade om vad jag gjorde igår! Igår efter skolan gick jag hem och åt ananas till mellanmål, sen tittade jag lite på tv. Efter det åkte vi in till stan och jag hade musikalövning. Vi övade lite på olika sce...

Presentation


Hej allihopa!
Jag är en tjej på 12 år. På fritiden går jag på gymnastik, musikal och är med kompisar.

Instagram: purplekittylover

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Gangnam Style
 Diamonds
 Good Time
 I Love It
 We Are Never Ever Getting Back Together
 Händerna Mot Himlen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards